Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan

Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan


On Domain Hosting  - Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan - Vitamin Shaklee Ya Hari ini saya akan mengkaji semula produk kesihatan yang sedang berkembang pesat di bicara di dunia, terutama di Malaysia, mengapa? kerana banyak produk yang baik dan vitamin yang baik untuk kesihatan dan makanan tambahan yang terbaik untuk badan, sebelum saya membincangkan Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan, khususnya di dunia dari Malaysia dan Indonesia, vitamin atau kita boleh memanggil atau bahan tambahan makanan makanan tambahan, yang membuat tubuh majlis anda, serta merawat dan memulihkan tubuh untuk membuat anda muat. mengatur dan mereka dapat membantu untuk meningkatkan metabolisme semula jadi anda. Ini dilakukan sebahagiannya dengan meningkatkan kekerapan dan kecekapan tindak balas kimia tertentu di dalam badan anda, yang meningkatkan kandungan membakar makanan.

Vitamin Kesihatan, Vitamin keuzuran adalah penting bagi pertumbuhan normal tubuh, untuk pembiakan biasa, pemulihan yang cepat dari tenaga dan mereka juga penting untuk fungsi normal dan sistem imun yang cekap. Walaupun vitamin pastinya membantu dalam mengekalkan kesihatan yang bagus, mereka malangnya tidak penyelesaian ajaib untuk semua masalah, tetapi ia boleh, bagaimanapun, mengurangkan bilangan masalah yang kita mungkin hadapi di tempat pertama. Tanpa vitamin, organisma kita tidak dapat bertahan lama. Sudah selepas masa yang lebih singkat daripada vitamin defisit, sedikit gangguan dalam fungsi badan akan berlaku. tetapi kriteria vitamin seperti apa yang selamat dan baik dalam penggunaan tubuh?

Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan


Dengan Berangkat dari sekeping kajian di atas pasti anda akan bertanya, dan terdapat begitu banyak pilihan yang terdengar besar, tetapi ada juga banyak soalan: Yang benar-benar bekerja? Tepat bagaimana berkesan mereka? Adakah mereka pulangan yang baik? Vitamin kera berkesan? Apa Vitamin Baik Untuk keuzuran? Terharu dengan rak-rak yang menjulang tinggi vitamin dan mineral di kedai runcit? Ini adalah satu soalan yang baik untuk sesiapa yang mahu hidup penyakit yang lebih sihat dan menghindari. Tetapi sebelum anda mula membeli segala-galanya dari Vitamin A ke Zinc, memandangkan hanya ada satu cara untuk memastikan anda mendapatkan vitamin dan mineral yang tubuh anda memerlukan selain Makan diet yang sihat? Jawapannya ialah "Shaklee" apa dan bagaimana untuk memanfaatkan dan Blog On Domain Hosting akan mengkaji sedikit di sini!

Mendapatkan Lebih Banyak Vitamin Bagus Untuk Kesihatan "Shaklee"

Shaklee adalah Produk Kesihatan, vitamin dan supplement yang bagus untuk pemakanan semula jadi yang mempunyai rangkaian pengedar jualan terbesar di Malaysia.

Mempunyai pakar-pakar dalam penyelidikan nutrisi yang sentiasa memastikan produk Shaklee Sentiasa Selamat, Sentiasa Bekerja, dan Sentiasa Hijau.

Di Shaklee, mereka percaya alam semula jadi adalah jawapan kepada kehidupan yang lebih panjang, sihat dan produktif.

Shaklee ditubuhkan dengan falsafah untuk menghadirkan rangkaian produk yang selaras dengan alam dan kesihatan. Prinsip memanfaatkan kebaikan alam dengan tetap menjaga kelestariannya telah dilaksanakan secara konsisten sejak Shaklee ditubuhkan oleh Dr. Forrest C. Shaklee.

Visi Dr. Shaklee diwujudkan dengan mencipta produk natural berkualiti tinggi, yang meningkatkan kesihatan masyarakat sekaligus memelihara alam sekitar bumi. Dengan mantap, Shaklee Corporation melaksanakan misi untuk menjadi syarikat pembekal produk kesihatan dan kecergasan nombor satu dunia yang diwujudkan melalui kepimpinan dalam inovasi produk, penyelidikan dan sains, kepedulian lingkungan serta standard kualiti yang tak tertandingi. Dan Produk - produk Shaklee yang banyak di bicarakan baik dan bagus untuk kesihatan itu adalah :

Produk - produk Shaklee

*keterangan

  • Vivix ™ Botanical Beverage Mix - AntiAging
  • Vita - Lea Iron Formula - Multivitamin & multimineral
  • Energizing Soy Protein - Protein Nabati Rendah Lemak
  • Vita - E Complex® - Sumber Asli Vitamin E
  • Alfalfa Complex - Pemakanan Alami dari Tumbuhan Alfalfa
  • Carotomax - Anti - oksidan
  • OsteoMatrix ™ - Kesihatan Tulang
  • OmegaGuard ™ - Untuk Kesihatan Jantung
  • Nutriferon ™ - Penyokong Daya Tahan Tubuh
  • GLA Complex - Untuk Kesihatan Wanita

Alasan & Kecemerlangan memilih Vitamin Bagus Untuk Kesihatan!

Okey, di awal sudah saya katakan bahawa saya sangat mengesyorkan Vitamin Shaklee, hal ini tak lain dan tak bukan adalah kerana Vitamin mempunyai banyak kelebihan di sisi Sains, Kesihatan, dan Alam Sekitar sekitar bila dibandingkan dengan Vitamin lebih bagus dan terbaik untuk kesihatan kita berbanding yang lain . Nah, berdasarkan pengamatan saya selama berkunjung ke web Shaklee.com.my dan di negara saya Indonesia laman webnya Shaklee.co.id Sekurang-kurangnya, ada 5 Alasan dan keunggulan utama yang dimiliki oleh Vitamin Bagus Shaklee:

Alasan Mereka Memilih Vitamin Bagus Untuk Kesihatan Shaklee

1. Shaklee Selalu Aman

Keselamatan merupakan perkara utama bagi kami. Standard keselamatan produk Shaklee sungguh ketat dan tak tertandingi. Kami hanya memilih bahan baku terbaik, lalu melakukan lebih dari 350 jenis ujian agar bebas dari segala pencemaran berbahaya, seperti logam berat dan racun perosak, serta lebih dari 80,000 uji kawalan kualiti setiap tahun untuk menjamin kemurnian dan khasiat produk.

Secara teknikal, produk Shaklee tidak mengandungi parabens, triclosan, phthalates, sodium lauryl sulfate (SLS), sodium lauryl ether sulfate (SLES), 1,4-dioxane, atau propylene glycol. Semua produk dijamin tidak mengandungi bahan yang dilarang, tanpa pewarna, tanpa lemak jenuh dan tanpa perasa dan pemanis buatan. Kami tidak melakukan ujian pada haiwan.

Malah pembungkusan produk kami pun selamat bagi alam sekitar dan bebas dari racun biophenol - sejenis phthalates dan dakwat cetak beracun. Kerana itulah kami mempunyai keyakinan mutlak untuk mengatakan: Tiap produk Shaklee adalah 100% selamat digunakan. Dijamin Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan.

2. Shaklee menjamin keselamatan 100%

Berikut ini beberapa senarai "Tidak" dalam produk Shaklee:

  • Tidak mengandungi Parabens
  • Tidak mengandungi Triclosan
  • Tidak mengandungi Phthalates
  • Tidak mengandungi Sodium Lauryl Sulfate (SLS)
  • Tidak mengandungi Sodium Lauryl Ether Sulfate (SLES)
  • Tidak mengandungi 1.4-Dioxane
  • Tidak mengandungi Propylene Glycol
  • Tidak mengandungi Volatile Organic Cleaning Compounds (VOCs)
  • Tidak mengandungi Asam hidroklorida
  • Tidak mengandungi ammonia
  • Tidak mengandungi Sodium Hidroksida
  • Tidak mengandungi Butyl Cellosolve
  • Tidak mengandungi Formaldehyde
  • Tidak mengandungi Bisphenol-A
  • Tidak mengandungi Petroleum distillates
  • Tidak mengandungi Toulene
  • Tidak mengandungi Klorin Pemutih
  • Tidak mengandungi pembayang
  • Tidak mengandungi Lemak Jenuh
  • Tidak mengandungi Pemanis Buatan
  • Tidak mengandungi Tinta beracun
  • Tidak mengandungi bahan terlarang

3. Shaklee Senantiasa Efektif

Banyak syarikat yang mendakwa bahawa produk mereka bagus, tetapi di Shaklee, kami memberikan bukti. Kami hanya menggunakan bahan mentah natural paling murni dan khasiatnya terbukti secara klinikal, yang telah diterbitkan dalam lebih daripada 90 jurnal perubatan terkemuka.

Hasil Penyelidikan tahun 2007 yang terselenggara atas kerjasama dengan Jabatan Kesihatan Awam dari Universiti UC Berkeley menunjukkan bahawa pengguna yang mengambil pelbagai makanan tambahan Shaklee secara konsisten dalam masa 20 tahun mempunyai tahap kesihatan yang jauh lebih baik dari pada mereka yang mengambil vitamin jenama lain dalam jangka waktu yang sama.

Bahkan 54 orang atlet kelas dunia yang memenangi pingat emas Sukan Olimpik merupakan pengguna produk Shaklee. Dan bukti paling nyata terlihat pada berjuta-juta orang-orang yang telah menikmati hidup lebih sihat dan produktif dengan Shaklee. Sebelum sebuah produk Shaklee sampai di tangan anda, kami telah bekerja keras untuk memastikan bahawa tuntutan khasiat kami adalah benar dan nyata.

4. Shaklee Menjamin Keberkesanan Terbaik

  • Lebih dari 250 juta dollar dilaburkan untuk ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan
  • Lebih dari 100 jurnal ilmiah, di mana 90 diantaranya merupakan penerbitan tinjuan sains dipercayai
  • 7 peraih rekod yang tercatat dalam TIME-LIFE BOOKS '25 Greatest Adventures of All Time diperkukuhkan oleh produk Shaklee
  • Produk Shaklee telah mengukuhkan peneroka elit kelas dunia, Will Steger, dalam 4 ekspedisi Kutub Utara yang menggegarkan dunia
  • 54 atlet kelas dunia yang memenangi pingat emas Sukan Olimpik merupakan pengguna Shaklee
  • Shaklee menyokong para atlet termasuk Pasukan Ski dan Snowboarding Amerika Syarikat, pentathlete Eli Bremer, wakeboarder Darin Shapiro, atlet ski air Michelle Simpson, perenang Carly Piper, pe-golf LPGA Reilley Rankin, dan pemain softball Jessica Mendoza dengan produk nutrisi yang mengukuhkan prestasi mereka setiap harinya.

5. Shaklee Selalu Mesra Alam

Shaklee Memimpin Gerakan Peduli Alam Sekitar Melalui Teladan Nyata
Dr. Forrest Shaklee mendirikan syarikat ini atas dasar prinsip Hidup Harmoni Bersama Alam®. Sejak setengah abad yang lampau. Hingga kini pun, kami masih memimpin melalui contoh nyata. Shaklee adalah syarikat pertama di dunia yang meraih pensijilan Climate Neutral ™ berkat kejayaannya menghapuskan pelepasan karbon secara total dalam proses pengeluarannya sehingga tidak menimbulkan kesan buruk sama sekali terhadap alam sekitar. Pejabat pusat Shaklee dibina dengan rancangan yang memenangi anugerah kerana berkesan dalam tenaga dan mesra alam sekitar.

Dari jualan produk Shaklee Get Clean® Basic H²® tahun lalu saja, Shaklee telah berjaya mengeluarkan 2.7 bilion botol pembersihan kaca konvensional saiz 26-ounce - yang jika dirangkaian bersebelahan, botol-botol ini panjangnya boleh mengelilingi bumi sehingga 28 kali! Shaklee terus menjalin kerjasama dengan pelbagai tokoh persekitaran kelas dunia seperti peneroka Jacques Cousteau dan pemenang Hadiah Nobel Keamanan 2004,
Dr.Wangari Maathai, untuk mencipta perubahan dan kepedulian lebih pada planet bumi kita. Tahun lalu saja, kami telah mengitar semula lebih daripada 1,000,000 pound kotak kadbod, menghapuskan lebih dari 10.200.000 pound sampah pembungkusan, dan menghilangkan lebih dari 23.000.000 pound gas kesan rumah kaca. Inilah wujud nyata komitmen kami terhadap alam sekitar dan bumi kita tercinta.

Shaklee Memimpin Gerakan Peduli Alam Sekitar Melalui Teladan Nyata

Shaklee merupakan syarikat pertama di dunia yang meraih pensijilan Climate Neutral ™ atas kejayaannya dalam menghapuskan secara total gas pelepasan buangan yang boleh menimbulkan kesan rumah kaca. Ini bermakna proses pengeluaran Shaklee tidak memberikan kesan buruk sama sekali terhadap persekitaran hidup.

Shaklee telah menanam hampir sebanyak 800,000 pokok melalui program Sejuta Impian. Sejuta Pokok-nya. (Million Trees. Million Dreams.™) melalui kerjasama bersama The Green Belt Movement, yang ditubuhkan oleh Peraih Nobel Keamanan 2004, Dr.Wangari Maathai. Di tahun lalu saja, Shaklee telah:

  • Mengitar semula lebih daripada 1,000,000 pound kotak kardus
  • Memadam 10.200.000 pound sampah pembungkusan
  • Menghilangkan 23.000.000 pound gas rumah kaca
  • Shaklee telah meraih banyak anugerah berprestij atas kepedulian lingkungan:
  • 2008: Stevie Award untuk Syarikat dengan Program Tanggung jawab Alam Sekitar Terbaik
  • 2007: Anugerah reka bentuk organisasi dari Global Green USA
  • 2003: Penghargaan Nasional Prihatin pada Alam Sekitar Terbaik dari Persatuan Profesional Alam Sekitar Nasional Amerika Syarikat
  • 2002: Anugerah Perlindungan Iklim dari Jabatan Alam Sekitar Amerika Syarikat
  • 2001: Sijil pengiktirafan atas Kepemimpinan dalam Ekonomi dan Alam Sekitar dari Gabenor - dari Jabatan Perlindungan Alam Sekitar California

Dapatkan produk Shaklee dan khidmat nasihat dari pengedar sah Shaklee iaitu: YatiAdam (Perak), WinaWellness (Pulau Pinang), ElnaOmie (Johor Baharu), BondaSihat (Sabah), IzzyAdlina (Selangor), RanauHealthyVitamins (Sabah), ShanaSharafas (Selangor), VitaminSiCilik (Johor Baharu), IreneVitamin (Sabah), SihatVitamin (Seremban).

Jangan lepaskan peluang untuk mencuba produk Shaklee. Sudah ramai yang menggunakan produk Shaklee dan merasai kesannya.

Anda Bila Lagi?

Oh Ya. Contest Bonus Akhir Tahun ini dianjurkan oleh Akma Omar dan ditaja oleh pengedar sah Shaklee serta ditaja oleh Bee Venom Malaysia, Vitamin Kesihatan, Blog Jawatan Kosong Kerja Kerajaan, Jawatan Kosong Kerajaan Terkini, Exam SPA Online, Kongsi Bersama Nora, Dunia Vitamin Resources, dan UmmiMama.

Artikel ini dalam rangka ulasan produk dari produk shaklee, dan juga sebagai satu sarat dalam Contest Bonus Akhir Tahun 2014 dan Kata kunci yang digunakan ialah "Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan" dan kedudukan 10 terbaik kategori SEO menggunakan Google.com.my.

Baca Juga Ya..


Semoga saja artikel ini boleh diterima dan membawa manfaat, mohon maaf jika bahasa saya kurang baik di artikel ini, ya Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan

0 komentar